Oto postanowienia gwarancyjne

Możesz dokonać rejestracji żarówek Xenon LongerLife w ciągu 30 dni od daty zakupu. Gwarancja obowiązuje przez 7 lat lub maks. 150 tys. km, w zależności od tego, co upłynie szybciej. Gwarancja obejmuje wyłącznie zastosowanie niemające charakteru komercyjnego. Firma Philips nie ponosi odpowiedzialności za montaż lub wysłanie uszkodzonej żarówki – nawet jeśli do uszkodzenia dojdzie w czasie obowiązywania gwarancji. Na czas trwania gwarancji należy zachować certyfikat gwarancyjny oraz dowód zakupu.

Dane działu obsługi klienta w celu uzyskania pomocy: skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Firmy Philips pod numerem 2 2163 2832.

Jak zrealizować gwarancję

Udaj się do sprzedawcy lub skontaktuj się z zespołem opieki nad klientem firmy Philips pod nr tel. 2 2163 2832. Otrzymasz nową żarówkę, która pod kątem technicznym będzie stanowiła odpowiednik żarówki Xenon LongerLife.

Jeśli chcesz zwrócić produkt za pośrednictwem infolinii, odeślij wadliwą żarówkę w opakowaniu ochronnym, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Należy pamiętać o załączeniu dowodu zakupu i wniesieniu właściwej opłaty pocztowej, stosownej do danych adresowych w Twoim kraju.

Warunki gwarancji

Co nie jest objęte gwarancją?

Gwarancja nie obejmuje szkód następczych i nie ma zastosowania, gdy

Potrzebujesz obsługi serwisowej?

Aby uniknąć zbędnych niedogodności, zalecamy staranną lekturę podręcznika użytkownika i/lub zapoznanie się z działem pomocy niniejszej witryny internetowej przed kontaktem z firmą Philips lub z dostawcą. W celu uzyskania obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym, skontaktuj się z Centrum Kontaktowym Konsumenta firmy Philips za pośrednictwem czatu, telefonu lub poczty elektronicznej. Dane kontaktowe firmy Philips znajdują się na tej stronie internetowej. Gdy upłynie okres obowiązywania gwarancji, możesz skontaktować się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym punktem serwisowym firmy Philips.

Aby uzyskać sprawną obsługę podczas kontaktu z firmą Philips, przygotuj wcześniej: